Matnoja

Nu har jag torskat på att äta... Tror att jag har töjt ut min magsäck för jag kan äta betydligt mer än vanligt. Det hade varit helt okej om det var nyttiga saker jag tryckte i mig men nu är det så att jag har fått smak för chips, dip och sötsaker. Det betyder att jag troligen kommer gå upp i vikt, jippi, men också leva ett kort och osunt liv. För det är nästan redan 100 % säkert att jag kommer dö pga hjärtproblem, dvs om jag inte lyckas klanta till det på något annat sätt. Jag är en sucker for salt och fett. Nog om det, blev bara smått orolig för mig själv när jag åt en kolabulle och en bakelse precis innan vi skulle äta. Trodde det skulle förstöra min aptit (det brukar det göra) men det gick så bra ändå, pressade ner två tortilla wraps. 

Drog med Sara hem igår för att kolla på Madagaskar 2 och käka chips med mig. Vi läste igenom gamla grejer vi skrivit ner för två tre år sen, bakade kladdkaka mitt i natten och åkte till hennes mormor på morgonen för att äta kurdisk dolma till frukost. Blev tvungen till att åka hem sen för att jag mådde lite dåligt, vill ju inte bli sjuk igen, jag som aldrig är sjuk. 

         

Hämtade ut min kamera när vi handlade så nu kan jag också rada upp saker och ting och visa upp dem i bloggen likt alla andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0