please stop playing around like clows n wangstas

Här har man gått och funderat på vem som är normal, vad det är som gör en normal och hur man blir det. Men så inser man att det inte finns en enda jävel i hela världen, allra minst i Karlstad, som är normal. Alla har sina knasiga beteenden och sidor oavsett hur bra de kan vara på något annat sätt. Sen är det bara att välja vilken typ av människa man pallar med. Det som förvånar mig är HUR knasiga människor kan vara.
Vissa är ju helt förlorade och för dem finns det inget hopp kvar, men jag är ju faktiskt bara 20 år och hittills har det ju gått relativt bra trots motgångar. Jag tänker härmed sluta stäva efter att bli normal, för det finns inget som heter så. Jag är jag och jag älskar mig själv fast jag inte har alla flingor i paketet, jag har ju fler än de flesta så jag är nöjd. 



dont get it twisted :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem VILL vara normal? Inte jag :D Hellre egen. Mer speciellt så. Jag vill inte va angenäm heller. Tralalala

2009-04-21 @ 21:11:47
URL: http://enblondflicka.blogspot.se
Postat av: ronja

håller med!!Jag tror inte ens att jag vill att hissen ska gå ända upp!!=P

2009-04-22 @ 16:50:46
URL: http://pantiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0