Panta mera

Igår pantade jag alla mina flaskor och burkar som vi har samlat på oss och Fabian va mycket utrymme man fick under diskbänken. Jag värnar om miljön, sparar energi och blir rik på kuppen. Panta burkar ska jag göra oftare.

Häromdagen träffade jag lilla Haza igen. Vi hade en mycket trevlig dag med fika, choklad och hamburgare. Träffade Sarah och Kisse Hawie på vägen hem vi tog en sväng till Konsum för att köpa kladdkaka, grädde och kaffe. Det är en av de sakerna jag älskar med Sarah, hon tänker på detaljerna. Hon åkte till och med på uppdrag till BK, smart tjej den där Bernhard.. Det blev en perfekt dag för en fritidsforskare och gottegris som jag själv helt enkelt. Jag borde bli mer spontan och lite mer morgonpigg. Om jag varit det kunde jag gått upp tidigt för att duscha och äta frukost och sen sätta mig iordninggjord vid köksbordet och stirra på mobilen tills någon ringer. Jag hade svarat första bästa erbjudande med ett ”YEEEEES!”. Fast då är det först till kvarn som gäller gott folk.

Jag ska bli en yes-girl.


Kommentarer
Postat av: hannani

hahah jag älskar din blogg, JAg ska också nu :p



Men bli en YES-girl du! detb tykcer jag!



ska du inte ta & komma hit snart?

2009-04-24 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0