Lillebror

Här sitter man nöjd och belåten medan mamma sover siesta och lillebror är ute och leker. Har ätit mammas lasagne och sallad med fetaost, jag är så mätt att jag inte orkar röra mig. Orkar knappt gå iväg till det välfyllda kylskåpet för att ta mig något att dricka.
Min lillebror är så go. Han verkar ha mognat en del på sista tiden och jag tror att han kommer bli världens finaste, sötaste, raraste kille. Jag ska hålla tummarna för att han INTE ska beblanda sig med satungar som säljer knark och har gummisnoddar kring benen. Hoppas att han och hans sötis bästis blir players istället, eller nej nej nej inte ens det. Jag hoppas att de blir pluggisar som väntar med både flickvän och alkohol tills de är minst 20år.

Han ramlade på cykeln i torsdags och slog sig rejält, tre stygn i hakan och stora plåster på knäna. Plåstret och stygnen på hakan gör honom gott tycker jag. Hela fredagen satt han tyst, sa inte mer än nödvändigt eftersom det gjorde ont och han var rädd att det skulle släppa. Nu pratar han mer och mer men det är fortfarande ganska behagligt, han är en riktig pratkvarn i vanliga fall.


Vet inte när denna bild är tagen, men då hade han skadat tummen på något vänster. klant.

Kommentarer
Postat av: sara

Sötisar

2009-04-05 @ 15:41:30
URL: http://sarahayat.blogg.se/
Postat av: j.

vilken godis han ÄR!

2009-04-05 @ 20:09:15
URL: http://johannaridde.blogg.se/
Postat av: ronja

heeeeeeej!!!=) Va stor han har blivit!

Hur är det me dej da gumman.?

2009-04-08 @ 14:10:12
URL: http://pantiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0