Götebori

Det är skönt med mijlöombyte ibland, speciellt när man är arbetslös och har det tråkigt hemma. Kan vara en bra idé att slösa min lediga tid med familjen istället för att sova bort den. Det var så länge sen jag var här i Göteborg att jag nästan hade glömt hur mycket jag gillade det. För det första är det lite varmare här, 14 grader i skuggan när jag kollade sist och det var innan frukost. När man är hemma känns allt så harmoniskt, jag skulle kunna lägga mig ner och dö här för det skulle fortfarande vara lugnt, jag vet att allt skulle ordna sig. Jag är ju hemma.
Ibland undrar jag varför jag ens flyttade hemmifrån. Allt är mycket lättare och bekvämligare när man bor hemma. Man behöver tex aldrig oroa sig för att det inte finns frukost på morgonen eller att toapappret ska ta slut för det har morsan koll på.
Är på topp idag, men om det beror på att jag sov i mammas undersköna säng, vädret eller att jag har på känn att jag ska få nya skor vet jag inte. Jag är på topp iaf, det är det som räknas.
Jag kanske stannar här ett tag trots allt :)



Denna skickade vi till styvfar i Indien, han flyger nog hem imorn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah sääxy mama : D

2009-04-04 @ 12:37:18
URL: http://sarahayat.blogg.se/
Postat av: sarah

vad skoj att va i göte! Ska också ner snart, hälsa på johnny å så...hur länge äru nere?

2009-04-05 @ 17:45:54
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0