Frisk igen!

Så var man frisk igen och jag kunde inte vara mer tacksam över min hälsa. Sara ringde tidigt och berättade att hon och Gulli skulle hämta upp mig om exakt 1½ h. Det var så skönt att stiga upp ur sängen för att ta en dusch, sminka sig och fixa sitt hår för första gånger på två dagar för mycket.
Jag lämnade tillbaka skor som jag "råkade" köpa på Bianco precis efter lönen. Blev så förälskad i dem att jag inte kunde motstå att slänga 600 i sjön men efter att jag funderat någon dag (och fått lite skäll) förstod jag att jag har tillräckligt med festskor. Pengarna använde jag till andra onödiga saker, som lunch på Maché och jeans. Ljusa, våriga, as snygga jeans. Jag är så lycklig.
Nu ska blir det fika, det får jag inte missa.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0