Vem vill gå till jobbet i det här vädret?

Vad var det jag sa..? Klart att de vill att jag ska jobba idag det är ju fredag, dagen jag längtat så efter. 
Fast man borde inte klaga jag får ju cash. Idag och imorn ska jag jobba på demens avdelningen, det kan bli väldigt roligt beroende på vilket humör de är på. Om alla är lugna och snälla så är mitt jobb jätte roligt. Men idag ringde de för att de behöver en extra, kan det betyda att de är sjövilda idag? Hope not. Jag ska be för en lugn och trevlig kväll så att jag hinner titta lite på Idol. Nu ska jag tina upp mig själv i duschen då mitt sovrum känns som en frysbox.


Talo ringde nyss. Han bad mig titta ut genom fönstret, och se på Fan! Det snöar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0