Baby I´m learning, a new way of thinking now

Så har man en blogg också, vilken dubbelmoral.. Det kanske är bra eftersom jag ska till Indien snart kan vara roligt att blogga då.

Sitter här i min stora tomma lägenhet och gör nada. Som vanligt alltså. Jag städar, pysslar och lagar mat för det finns inte så mycket mer att göra. Allt står stilla just nu, det är verkligen ingen idé att söka ett till jobb nu för vem anställer någon för två veckor..? Så jag väljer att vänta på att de ska ringa in mig som vikarie istället, önskar bara att de kunde ringa någon annan helg än lönehelgen. Speciellt denna månad eftersom jag fyller 20 just den helgen.  
Så här sitter jag dagarna i ända och väntar på att klockan ska bli 15.30, dagens höjdpunkt.

Senare ikväll ska jag träna med Frida, det ska bli skönt att vara trött ikväll :P


Kommentarer
Postat av: sarah

jag tog din kommentar-oskuld;)

2008-11-18 @ 17:50:57
Postat av: secret lover

Du får inte åka ! :(

2008-11-18 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0