Sliten

Vaknat med världens bakfylla, jag är skakig, huvudet dunkar och jag ser suddigt efter igår men det var värt det, det är ju ingenting jämfört med min förra bakfylla. Förnuftig som jag är drack jag lugnt för att inte sluta som sist och det gick skit bra. Förfesten var rolig, spriten flödade och alla var jävligt busiga, perfekt. Hela dagen var väldigt perfekt. Blev väckt av grattis-sms, ätit massa gott, haft besök av Gonzalos familj, handlat på systemet, träffat pappa, fått en prinsesstårta och sen kom alla kompisar.
Inge krångel på hela dagen tänkte jag och hurrade lite för tidigt.

Nu ska jag ta en lång varm dusch och gå hem till pappa sen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Så kul att du fick en trevlig fest och födelsedag :)



Hoppas du mår bättre idag än i går och att dagen blir toppen!



hahaha...jo det är många som tycker bättre om degen! :D

2008-12-01 @ 12:08:09
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0