fresh n so clean

Nu har jag äntligen städat klart och det känns helt fantastiskt. Om det är stökigt och jobbigt omkring mig så blir jag stökig och jobbig själv. Därför bör jag vistas i fina och städade miljöer som skulle smitta av sig på mig. Eller hur Talo? Jag tror att jag gör rätt i att åka till ett varmt och mysigt land, för då kommer jag komma hem som en ännu varmare och mysigare människa.. Kanske iaf.

Nu har jag äntligen lagt in bilderna och filmerna ifrån vår sista brakfest girls! Blev fina bilder på Frida som vanligt och none på mig. Det var mest filmer som vi borde skämmas över :P
Och här är den efterlängtade bilden på det fina meddelandet som jag hittade i vardagsrummet dagen därpå.

Sarah meddelande


Nu ska jag ta en dusch och dra iväg till Sara & Bobby. Ikväll är det Gitarr Hero World Tour som gäller!

Kommentarer
Postat av: Lena

Eller hur, det ska vara städat! Gissa hur jag mår som bor i ett renoveringsprojekt :D stökit värre hahaha fast det kommer bli så fint så jag får härda ut. Skönt för dig att resa till värmen! Kan du inte stoppa ned mig i handbagaget (jag väger inte mycket) :) Ha en fin kväll i ditt städade hem!

2008-11-23 @ 21:14:18
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: frida

haha måste få se bilderna nån dag, och jag tror knappast att du är dålig på bilderna, men sällan att jag skulle se bra ut på dem:D

2008-11-24 @ 19:13:19
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: sarah

HAHAHAAA

2008-11-24 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0