Älskar när sängen är varm

För första gången denna vecka har jag inte vaknat av hejdå-pussar eller för att sängen är iskall, idag vaknade jag i en uppvärmd säng och min brottarbjörn låg där han skulle. Helt otroligt vilken skillnad han gör, när han går till jobbet på morgonen stänger han balkongdörren och slänger över mig ett extra duntäcke, trots det vaknar jag iskall. 
Han borde skaffa sig ett kvällsjobb istället så att vi kunde brottas varje morgon :) 

Gårdagens arbete gick mycket bra, vi dansade, kliade varandra på ryggen och lite andra sånna luriga saker som de gillar att sysselsätta sig med. Men jag säger då det, det är inte lätt att vara ung och söt på ett sånt ställe. Det tog ett tag innan de gav upp ideen om pusskalas efter att hade jag anlänt men sen var den som bortblåst. Vi fick till och med kolla lite på Idol tillsammans.

Igår gjorde jag upp en lista på människor som jag önskar kunde ringa mig:
  • Pappa
  • Sara
  • Min ipod
Nu kan jag pricka av Sara eftersom hon var så söt och ringde mig igår. Världen känns inte lika tung länge.
Pappa har inte ringt, men jag behöver nog inte oroa mig. Det är ju bara en njursten...?
Min ipod har inte ringt, den är fucking gone.  

Kommentarer
Postat av: sersora

hahaha din ipod alltså : P

2008-11-22 @ 15:24:09
Postat av: Lena

Hej Jennifer :)

Har du fått njursten? Jobbigt!



Visst är mattan snygg :) Vet att du har en Frida har berättat! Du har med andra ord bra smak hahaha



ha en fin kväll!

2008-11-22 @ 22:07:43
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Lover

Stackars ipoden måste känna sig ensam :(

2008-11-23 @ 15:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0