circus

Frida, Linda och jag var just på Friskis & Svettis. Det är så roligt för på f&s så får man muskler, motion OCH man kan skratta på folks bekostnad. Jag ser säkert ut som ett fån själv men det får man väl bjuda på.
Instruktören idag var en kvinna helt i min smak. Hon bar bandana och vrålade "AAAHHG" stup i ett :) Hon gav mig träningsvärk så henne ska jag träffa nästa tisdag igen.


Fixade Britneys nya album och hon är faktiskt riktigt grym. Har lyssnat på hennes mesiga stämma hela dagen och jag som aldrig ens tyckt om henne innan.



Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att du skaffat blogg också :) Då får jag fler att följa! God natt på dig!

2008-11-18 @ 23:15:06
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0