Mera mat tack

Träffade Jim igår, min ingifta kusin ifrån Uppsala. Har känt honom sen vi var små och vi kommer michet bra överens eftersom han är lika lean back som mig själv. Han har växt några cm och bytt klädstil vilket klär honom. Gillade hans Reggaefestival-stil också men han berättade att han bor nära en polisstation nu och han är less på att bli stoppad av polisen varje kväll. Dessutom ter sig tjejerna som valpar nu, haha.
Jag och Jim drack lite vin och drog iväg till Habibi med Sarah och Linda för att äta avskedsmiddag. Deras meny var inte att leka med för den fick allt att låta så läckert, till och med grodlåren tilltalade. Det blev dock inga grodlår utan vi tog en avsmaknings meny med 16 kalla & varma rätter, jag trodde att jag dött och kommit till himlen. Vilken smakupplevelse.
Och som pricken över i:et var inredningen jätte mysig! Så dit ska jag igen och igen och igen.

En annat ställe som är värt att gå till är Maché. Linda har nämnt det flera gånger och igår när Jim, Gonzalo och jag skulle äta lunch på stan så blev det på Maché. Uff vilken sallad jag slängde ihop, helt fantastiskt.
Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar sen ska i dit igen!

5 av 5 Shänyliciousar till Habibi och Maché!


Bilder jag stulit ifrån Sarahs blogg, tack :P


Kommentarer
Postat av: sarah

Kärlek till libanesisk mat:D

2008-12-03 @ 22:32:31
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0