Fel sida

Jag är absolut ingen morgonmänniska så om du tänker väcka mig är det bäst för dig att du gör det på ett varsamt och lugnt sätt. Det sämsta man kan gör skulle nog vara varianten som min mamma körde idag. Hon ringer och väcker mig, även om hon känner mig ganska väl vid det här laget så insisterar hon på att fortsätta prata fast hon väckt mig. Och man måste göra så mot mig är det säkrast att man har en väldig god nyhet, tillräckligt bra för att jag ska hoppa upp ur sängen och vara glad resten av dagen, annars är det bättre att låta bli. Tyvärr så måste mamma glömt bort mitt morgonhumör för hon ringde bara för att berätta att det finns den ledig lägenhet i SAMMA hus som jag bor i. Nej, inte likadant eller trapphuset brevid utan i MITT trapphus. I löv my mama, jag saknar mig bror och jag vill att de ska bo i Kd men inte i mitt trapphus helst. Skulle ni vilja bo i samma trapphus som er mamma..?
Tänk er också att ni har bott ensamma sen vi fyllde 17, er lillebror skulle pinga på din dörr kl 8 varje morgon och din mamma skulle vara Nicke Nyfiken i större format. Jag skulle säkert sluta laga mat också, bara vänta på att mamma kommer ner med rester och köttfärspaj.
Nej, det skulle aldrig gå. Eller är jag elak?

Längtar tills ikväll då ska jag och några tjejkompisar till Habibi. Har aldrig ätit libanesiskt men jag hoppas det smakar.
Nu ska vi ut i det fina vädret, det är någon snuskig blandning av regn och snö.


Kommentarer
Postat av: mika

på tal om din mamma, på den här bilden är du faktiskt väligt lik henne

2008-12-02 @ 16:16:53
URL: http://miklar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va fin du är Jennifer! :)

2008-12-04 @ 18:43:51
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0