She is Sasha Fierce..?

Beyonce har alltid varit min favorit! Ända sedan jag såg Destinys child för första gången.
Hon har alltid lyckas släppa hennes låtar då jag behöver dem som mest. Som "Me, myself n I", när den kom behövde jag verkligen en pepplåt. Att stå framför spegeln och sjunga "Meee, myself and iiiiiii" när du är nere är nog den bästa medicinen. "Baby boy" var en gåva ifrån Gud, som vi har skakat, svettats och ålat till den härliga låten.
"Cater 2 u" fick mig att vilja toffla och "T-shirt" lurade mig att sitta hemma och nosa i hans kläder. Låtar som "Through with love" eller "Stopsign" får mig att bli arg och sjunga "Im through with it, Löööv, through with this shit!". Den där B gör så jävla genialiska låtar att jag inte kan låta bli att go with the flow.

MEN hennes nya album, I am Sasha Fierce, gjorde mig lite besviken. Det finns många fina lugna låtar, hon sjunger bäst i världen that's it. Inget kadonka dunk eller drop it to the floor...
i love Beyonce anyway



Beyonce


Kommentarer
Postat av: sarah

jag håller med dig till 100%, beyonce är GRYM!

2008-12-01 @ 14:15:14
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0