Man ska gosa med kaniner inte äta dem.

I natt drömde jag om kaninungarna jag såg i en djuraffären, igen.. De hade bara lite fjuttit vatten och inget att äta i deras fula  fågelbur.
De var så söta och jag hade lust att köpa alla tre och ta hem dem för att göda dem, men det finns ingen som kan/vill ta hand om dem när vi åker hem igen. När jag ringde mamma och sa att jag skulle köpa dem sa hon: Vad ska du gör med dem sen då? Steka dem?

Jävla indier.

De var så pyttesmå och söta. Kan inte sluta tänka på dem...


Här är en snubbe jag inte vill ta med hem.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi kan ha dom på balkongen Jenna

2008-12-17 @ 07:40:41
Postat av: frida

Stackars kanin ungar, ta med dem hem! Jag kan ha dem:)

2008-12-17 @ 12:55:52
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Goncho

Du får ta med dem hem om du vill :)

2008-12-17 @ 15:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0