Lite fler bilder ifrån Mumbai


Min mormor utanför deras hus


Gatan framför huset


Två av mina Mamis


Andheri, en av de mindre glamorösa delarna av Mumbai


Grannens bebis som får massage och bad av sin mormor. Det ser hemskt  ut när de gör det. De knådar in bebisen i olja, masserar benen och armarna. Ungen verkade inte gilla det men alla badar sina bebisar så minst en gång. Min mormor gjorde så med min lillebror också, förstår inte varför de insisterar trots att de flesta ungar protesterar högljutt. (Han låg inte på mage hela tiden så ni vet, det hade varit för grymt)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: frida

Vilken liten bebis!

Stackarn, han ser inte ut att tycka om det:p

2008-12-16 @ 21:00:45
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Pappa

Så gjorde din mamma med dej när du var bebis men hon kallade det för massage inte bad.

2008-12-16 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0