Coolast i världen

Nu har jag varit hos Dr Nanda igen. Bad honom dra ut de sista två så att denna plåga kunde gå över snart. Orkade inte vänta på att andra sidan skulle bli helt läkt, på detta sätt går allt i ett svep. Dr Nanda tyckte även att jag världens coolaste patient, jag var lugn som satan och samarbetsvillig. Vad han inte visste var att jag dog inombords. Men denna gången var betydligt mycket bättre än den första för nu visste jag vad som väntade.  
Tyvärr så ser det ut som att jag har en stor tumör i ansiktet nu så svullen som jag är. Tänkte lägga mig på mitt rum och läsa indiska versionen av Vogue så att det blir kvällen snart. 

Här har ni en sneak peek på min klänning. Har alltid önskar mig en sån så jag fick den custom made. 


Kommentarer
Postat av: Emmy

så jääkla snygg du är, jennifer!

2008-12-18 @ 16:25:59
Postat av: Goncho

världens snyggaste klänning på världens snyggaste tjej

2008-12-18 @ 16:43:36
Postat av: frida

vilken fin bild gumman:)

Ska bli skönt när du kommer hem, saknar ju dig på träningarna och på våra tjejkvällar;)

Men du får passa på att njuta massor nu, skulle så gärna slippa sverige nu när det är pissväder.



pusss!

2008-12-19 @ 16:37:04
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: sarah

Söt klänning jennifer! passa på att sy upp massa kläder nu när du är där nere! Saknar ditt tryne:D nu äre ju snart jul, men det har regnat en massa o det suger...

2008-12-19 @ 23:26:37
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad fin du är Jennifer och vilken söt klänning! Kul att få vara med dig lite på din Indien resa :)



Var rädd om dig! Kram Lena

2008-12-23 @ 14:34:02
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0