Bye bye visdomständer

Mina visdomständer är riktiga mothafockers. Två av dem sitter fast och vägrar komma ut. Jag har sagt det hela tiden, jag har haft det på känn länge. De svenska tandläkarna tog bara röntgen på övrekäken och sa att de ville avvakta.
Tandläkaren jag träffade här är tydligen värsting och jag har stort förtroende för honom. Så imorn ska två av dem ut och beroende på hur bra/dåligt jag mår så ska vi dra ut de andra två.
Om allt går som det ska och om jag inte är alltför avskräckt så kanske jag skaffar tandställning också. Känns så löjligt men det kommer att löna sig.
Skriver mer imorn, om jag nu lever.


Kommentarer
Postat av: sarah

oh, fixa tandställning om du vågar, det är ju värt det... här har jag just smällt i mig massa lussebullar:) puss

2008-12-16 @ 00:29:58
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0